Dansk Skak Union
Dansk Skak Unions hjemmeside – info om klub-medlemmer, diverse nyheder, turneringsindbydelser, alt om organisation, skakhåndbog med regler med meget mere.

holdskak/skak.dk
Link til Fyns Skakunions holdturnering på DSU’s holdturneringssystem, hvor tabeller og enkeltresultater for aktuel turnering kan ses.

Fyns Skak Union
Fyns Skak Unions hjemmeside – nyt om fynsk skak, organisation, klubber med videre.

e-skak.dk
Fin, dansk hjemmeside drevet af frivillige. Bedst til at spille partier med længere betænkningstid over nettet, enten som individuelle turneringer, matcher eller holdskak. En del af klubbens medlemmer er også aktive på e-skak.

lichess.org
Spil online mod andre brugere. Få analyseret dine partier. Mulighederne er mange,

chess.com
International hjemmeside, der både giver mulighed for at spille partier med længere betænkningstid og lynskak. Har endvidere en række træningsmoduler, herunder “Tactics trainer”, som leverer en række opgaver tilpasset den enkelte spillers niveau.

Find trækket
Dagens skak-opgave. Her er der lidt at tænke over.

Skak-ur
Sidder I derhjemme, på en cafe, eller et helt tredie sted, og vil gerne spille et parti skak på tid, men mangler et skak-ur, så er løsningen her!

Skak-programmer
Her finder du diverse skak-programmer. Alt er freeware eller shareware.